» Întrebări frecvente

Întrebări frecvente

Cum cumpar unul sau mai multe produse?

Cum intru in posesia produselor?

Cum si cand platesc?

Exista posibilitatea achitarii produselor in rate?

Care este durata de garantie a produselor?

Ce trebuie sa fac daca produsul se defecteaza in termenul de garantie?

Ce trebuie sa fac pentru a evita pierderea garantiei?

Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?

Se poate modifica ulterior o comanda lansata?

Doresc sa aflu informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site.Cum procedez?

Returnarea produselor.Cum procedez?

 

Cum cumpar unul sau mai multe produse?

Pentru a cumpara aveti la dispozitie mai multe posibilitati:

In  scurt timp veti fi contactat de un operator pentru confirmarea comenzii.

Sus la intrebari

Cum intru in posesia produselor?

Sus la intrebari

Cum si cand platesc?

Plata se poate face:

Sus la intrebari

Exista posibilitatea achitarii produselor in rate?

In momentul de fata nu exista posibilitatea de a achita produsele in rate!

Plata se poate face:

Sus la intrebari

Care este durata de garantie a produselor?

Termenul de garantie pentru produsele achizitionate este de 2 ani persoane fizice, 1 ani persoane Juridice incepand cu data cumpararii acestuia acordat la punctul de lucru Kert-Gazda SRL din Sfantu Gheorghe Jud. Covasna. Nu se acorda garantie produselor consumabile: cutite, cablu, roata, arcuri, filtre, perie, pasta, uleuri, aditiv si spray -alte produse asemanatoare.

Sus la intrebari

Ce trebuie sa fac daca produsul se defecteaza in termenul de garantie?

Daca in perioada de garantie, produsul cumparat de catre Dvs. se dovedest a fi defect, din motive de proiectare, executie sau vicii ascunse, el va fi reparat-adus la conformitate, gratuit, in termenul prevazut de lege, cu respectare anumitor conditii:

Sus la intrebari

Ce trebuie sa fac pentru a evita pierderea garantiei?

Pentru evitarea acestui inconvenient, va recomandam sa cititi cu atentie instructiunile de folosire ale produsului, inainte de a fi pus in functiune. Exista riscul pierderii garantiei in urmatoarele cazuri:

Sus la intrebari

Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?

Comenzile se face prin e-mail, totusi va recomandam crearea unui cont pentru a putea urmarii stadiul comenzilor sau a evita re-introducerea acestor date la o comanda ulterioara, sau introducerea eronata ale datelor Dvs.

Sus la intrebari

Se poate modifica ulterior o comanda lansata?

In cazul in care doriti sa modificati o comanda lansata, va rugam sa ne contactati telefonic in cat mai scurt timp si sa precizati numarul si datele comenzii pe care il puteti regasii in e-mail ul de confirmare pe care l-ati primit in momentul efectuarii comenzii.

Sus la intrebari

Doresc sa aflu informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site.Cum procedez?

In acest caz va rugam sa folositi formularul de contact sau e-mail. (office@agroabc.ro)

Sus la intrebari

Returnarea produselor.Cum procedez?

Conform legislatiei in vigoare O.G.130/2000, folosind tehnicile de vanzare la distanta, se poate opta pentru returnarea/inlocuirea unui produs in conditiile art.4 alin.1 lit.b din O.G.130/2000 in termen de 10 zile de la primirea produsului in urmatoarele conditii:

in limita termenului dat mai sus trebuie trimisa o notificare scrisa in acest sens prin eMail la departamentul de vanzari office@agroabc.ro

Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecta (fara lovituri,zgaraituri)inclusiv ambalajul original si accesoriile sau consumabilele aferente (exact ca in momentul receptionarii).Toate partile sau componentele produsului trebuie sa NU prezinta urme de uzura ,deteriorare ,monaj.In caz contrar returnarea va fi refuzata.

NU SE POATE RETURNA URMATOARELE CATEGORII DE PRODUSE:

Pentru marfa (utilaje,scule,accesorii,consumabile sau piese de schimb) care au fost aduse la comanda expresa a clientului NU se accepta retur la marfa vanduta.

Returnarea banilor sa va face intr-un termen de max.30 de zile de la primirea returnului prin transfer bancar in contul IBAN furnizat de client.Titularul contului TREBUIE sa fie acel pe numele caruia s-a emis factura.

Contravaloarea produselor deteriorate in timpul transportului ca urmare  a ambalarii necorespunzatoare in cazul unei returari de produs sunt suportate de catre client.

Produsul se va trimite prin curie rapid ,taxele de curier fiind suportate de catre client.

Produsele vor fi returnate cu acelasi curier cu care au fost livrate.


Nu se accepta trimiterea produselor catre Agro ABC cu specificarea cererii unui ramburs (contravalorea de returnat). Produsele mai intai vor fi verificate de catre reprezentantii Agro ABC.
In cazul observarii deficientelor in functiune datorita utilizarii sau deficiente in aspectul produsului (urme de folosire, zgarieturi etc) Agro ABC poate conditiona acceptarea returnarii cu conditia retinerii unei valori (cost restocare) din valoarea produsului.

Nu se acepta returnarea pentru produsele care nu exista in stocul si oferta curenta, produse pentru care se solicita plata in avans sau care se aduc din diverse depozite la cererea expresa a clientului.
Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.

Sus la intrebari