Întrebări frecvente
Cum cumpar unul sau mai multe produse?
Pentru a cumpara aveti la dispozitie mai multe posibilitati:
- sa adaugati produsul in cos folosind butonul ok apoi folositi butonul plaseaza comanda si completati campurile necesare - operatiune ce necesita crearea unui cont si logare;
- sa ne trimiteti un e-mail folosind rubrica contact ;
- sau sa sunati la unul din numerele de telefon indicate la rubrica contact.
In scurt timp veti fi contactat de un operator pentru confirmarea comenzii.
Sus la intrebari
Cum intru in posesia produselor?
- Livrarea se face prin curier rapid.
- Durata obisnuita de livrare este de 1-2 zile lucratoare de la procesarea comenzii, daca produsul dorit de dumneavoastra se afla pe stoc.
- Costul livrarii - in cazul coletelor cu o valoare mai mica de 299 RON - este de 30 RON CU TVA.
- In cazul coletelor cu o valoare mai mare de 299 RON este gratuita. (in raza de acoperire Fan courier)
- Pentru localitatiile care nu au sediu Fan Courier se percepe o taxa suplimentara / km !
Sus la intrebari
Cum si cand platesc?
Plata se poate face:
- fie in avans, prin banca, in contul nostru, caz in care nu mai trebuie sa suportati cheltuielile de ramburs,
- fie plata ramburs in momentul in care coletul ajunge la dumneavoastra.
Sus la intrebari
Exista posibilitatea achitarii produselor in rate?
In momentul de fata nu exista posibilitatea de a achita produsele in rate!
Plata se poate face:
- fie in avans, prin banca, in contul nostru, caz in care nu mai trebuie sa suportati cheltuielile de ramburs,
- fie plata ramburs in momentul in care coletul ajunge la dumneavoastra.
Sus la intrebari
Care este durata de garantie a produselor?
Termenul de garantie pentru produsele achizitionate este de 2 ani persoane fizice, 1 ani persoane Juridice incepand cu data cumpararii acestuia acordat la punctul de lucru Kert-Gazda SRL din Sfantu Gheorghe Jud. Covasna. Nu se acorda garantie produselor consumabile: cutite, cablu, roata, arcuri, filtre, perie, pasta, uleuri, aditiv si spray -alte produse asemanatoare.
Sus la intrebari
Ce trebuie sa fac daca produsul se defecteaza in termenul de garantie?
Daca in perioada de garantie, produsul cumparat de catre Dvs. se dovedest a fi defect, din motive de proiectare, executie sau vicii ascunse, el va fi reparat-adus la conformitate, gratuit, in termenul prevazut de lege, cu respectare anumitor conditii:
- produsul sa fi fost cumparat de la SC Kert-Gazda SRL si folosit pe teritoriul Romaniei, numai in scopul pentru care a fost conceput, respectandu-se instructiunile producatorului din manualul de utilizare
- pentru acordarea garantiei sunt necesare: documentul de plata (factura), certificatul de garantie completat corect si produsul defect, a carui serie trebuie sa fie integrala, identificabila si nealterata
- garantia isi pierde valabilitatea daca: produsul s-a defectat datorita expunerii la fenomene naturale, datorita incendiilor, accidentelor, neglijentei de utilizare, precum si datorita unor instalari, modificari sau adaptari necorespunzatoare; in cazul nerespectarii conditiilor de manipulare, transport, pastrare, instalare, punere in functiune, exploatare si intretinere prevazute in manualul de utilizare sau conditii ce contravin standardelor tehnice din Romania; Documentele de garantie nu sunt prezentate, au fost deteriorate/modificate sau sunt ilizibile; produsul nu este in cutia originala; aparatul prezinta deteriorari cauzate de accidente mecanice, lovituri, socuri, patrunderi de lichide, expuneri la foc, utilizare gresita sau neglijenta, pastrare in conditii impropri, produsul a fost utilizat impreuna cu alte accesorii in afara celor recomandate de producator (alta batreie decat cea nominala specificata in manualul de utilizare, reparatii executate de catre persoane neautorizate.
- certificatul de garantie nu este transmisibil
- va rugam contactati-ne pentru a stabili modul de returnare a produsului pentru a fii evaluat, reparat sau schimbat
Sus la intrebari
Ce trebuie sa fac pentru a evita pierderea garantiei?
Pentru evitarea acestui inconvenient, va recomandam sa cititi cu atentie instructiunile de folosire ale produsului, inainte de a fi pus in functiune. Exista riscul pierderii garantiei in urmatoarele cazuri:
- Folosirea produselor in conditii improprii
- Prezenta unor substante chimice, umezeala, temperaturi ridicate sau foarte scazute
- Deficientele de functionare produse prin deteriorarea accidentala sau intentionata a produsului
- Alimentarea produsului de la o sursa de energie necorespunzatoare
- Curatirea produsului cu substante de uz casnic sau alte modalitati nerecomandate de catre producator
- Interventia unei persoane neautorizate de catre service-ul producatorului
Sus la intrebari
Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?
Comenzile se face prin e-mail, totusi va recomandam crearea unui cont pentru a putea urmarii stadiul comenzilor sau a evita re-introducerea acestor date la o comanda ulterioara, sau introducerea eronata ale datelor Dvs.
Sus la intrebari
Se poate modifica ulterior o comanda lansata?
In cazul in care doriti sa modificati o comanda lansata, va rugam sa ne contactati telefonic in cat mai scurt timp si sa precizati numarul si datele comenzii pe care il puteti regasii in e-mail ul de confirmare pe care l-ati primit in momentul efectuarii comenzii.
Sus la intrebari
Doresc sa aflu informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site.Cum procedez?
In acest caz va rugam sa folositi formularul de contact sau e-mail. (office@agroabc.ro)
Sus la intrebari
Returnarea produselor.Cum procedez?
Conform legislatiei in vigoare O.G.130/2000, folosind tehnicile de vanzare la distanta, se poate opta pentru returnarea/inlocuirea unui produs in conditiile art.4 alin.1 lit.b din O.G.130/2000 in termen de 10 zile de la primirea produsului in urmatoarele conditii:
in limita termenului dat mai sus trebuie trimisa o notificare scrisa in acest sens prin eMail la departamentul de vanzari office@agroabc.ro
Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecta (fara lovituri,zgaraituri)inclusiv ambalajul original si accesoriile sau consumabilele aferente (exact ca in momentul receptionarii).Toate partile sau componentele produsului trebuie sa NU prezinta urme de uzura ,deteriorare ,monaj.In caz contrar returnarea va fi refuzata.
NU SE POATE RETURNA URMATOARELE CATEGORII DE PRODUSE:
- Produsele cu ambalajul deteriorat,fara eticheta si inscriptionarile specifice
- Produsele care ne se afla in ambalajul original
- Produsele lipsite de accesoriile si componentele originale
- Piesele care prezinte urme de montaj,ulei
- Produsele neinsotite de copia facturii de achizitie
- Produse care prezinta modificari fizice ,lovituri,ciobiri,zgaraieturi,socuri
- Produse identice desigilate in cazul achizitionarii mai multor bucati(2 sau mai multe
- Produse consumabile care prin natura lor,odata desigilate,nu mai pot fi revandute sub nici o forma.
- produsele returnate sa nu prezinte urme de folosire, sa fie in stare perfecta de functionare, au ambalajul original si accesoriile in stare perfecta:
- Produsul trebuie sa fie insotit de factura si alte acte primite in original.
- Nu se admite returnarea produselor desigilate din categoria CD-uri, DVD-uri, Software sau produse similare.
Pentru marfa (utilaje,scule,accesorii,consumabile sau piese de schimb) care au fost aduse la comanda expresa a clientului NU se accepta retur la marfa vanduta.
Returnarea banilor sa va face intr-un termen de max.30 de zile de la primirea returnului prin transfer bancar in contul IBAN furnizat de client.Titularul contului TREBUIE sa fie acel pe numele caruia s-a emis factura.
Contravaloarea produselor deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare in cazul unei returari de produs sunt suportate de catre client.
Produsul se va trimite prin curie rapid ,taxele de curier fiind suportate de catre client.
Produsele vor fi returnate cu acelasi curier cu care au fost livrate.
Nu se accepta trimiterea produselor catre Agro ABC cu specificarea cererii unui ramburs (contravalorea de returnat). Produsele mai intai vor fi verificate de catre reprezentantii Agro ABC.
In cazul observarii deficientelor in functiune datorita utilizarii sau deficiente in aspectul produsului (urme de folosire, zgarieturi etc) Agro ABC poate conditiona acceptarea returnarii cu conditia retinerii unei valori (cost restocare) din valoarea produsului.
Nu se acepta returnarea pentru produsele care nu exista in stocul si oferta curenta, produse pentru care se solicita plata in avans sau care se aduc din diverse depozite la cererea expresa a clientului.
Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.
Sus la intrebari